יבוא מכונות מסין – הזיופים והמזייפים

כאשר אנחנו הולכים לרכוש טלוויזיה חדשה אנו מתייעצים מקצועית עם המוכר בחנות שאמון עלינו כבר-סמבא בנושא כאיש האמור לסייע ולייעץ לנו ברמה המקצועית הגבוהה ביותר איזה מבין שלל המוצרים בחנות מתאים לנו וכדאי ושווה לנו לרכוש, יש לו אפילו תעודה שתלויה לתפארת מעל שולחנו כי הנ"ל הינו מוסמך ומומחה בנושא זה או אחר וכו …כו. אך לעיתים במהלך השיחה עמו אנו מגלים כי אנו יודעים יותר ממנו על הבדלי האיכויות והמחירים בין המוצרים המונחים על מדפיו והסיטואציה הנוצרת הינה מביכה ומעוררת בנו חוסר אמון לגבי כמעט כל המלצה שאותו מוכר ימליץ בפנינו ואנו נלך לבדוק שוב לפני שאנו נבצע את הרכישה הלכה למעשה.

כלומר: שבכדי לבצע רכישה מוצלחת ונכונה מקצועית וכלכלית טוב יהיה הדבר אם מולינו יעמוד אדם מקצועי לעילא ולעילא עד כדי כך שאנו נרגיש שאנו בידיים אמינות וישרות וכעט אנו בטוחים דיינו שאנו יועים מה לרכוש, אז איך יודעים שהאיש מולינו הוא מקצועי דייו בכדי לייעץ לנו ולסייע בידיינו ?   זאת שאלת מליון הדולר בכל נושא – טלביזיה, מחשב, מכונה, ומפעל שלם.

היום ניתן לזייף כל תעודה וכל מסמך ולהציגו לראווה ועד שיגלו זאת יעבור הרבה זמן והרבה נפגעים, כיום בקצת כסף לצערינו ניתן גם להשיג כמעט כל תעודה מקצועית שמאן דהוא חפץ בה. הדרך היחידה לוודא כי הייעוץ שאנו מקבלים ושהיועץ שלנו אכן מקצועי ומהיימן היא פשוט לשאול אותו שאלות מקצועיות ולבדוק את תשובותיו, אדם שאינו מקצועי לא יוכל לענות על כל השאלות בוודאי וזה לא משנה כמה יתכונן לכך, שכן רק בעל מצקוע אמיתי יודע מספיק ויש לו את הנסיון האמיתי בכדי לענות על כל שאלה בפירוט ולהסביר לכל אדם את תשובותיו ועליו ניתן להשען ולהסתמך כאשר באם לרכוש מכונה או מוצר מקצועי אחר.

אל תתרשמו מתעודות התלויות לכם בהפגנתיות מול הפרצוף בהרבה אתרים ברשת כי אף אחד באמת לא בודק אותם, לעיתים הן לא שוות את הנייר עליהן הן כתובות, רק מבחן ידע אמיתי הוא הדרך הנכונה לבדוק באם אתם מתנהלים מול בעל מקצוע או שרלטן פירסומאי, עיינו בגוגל ברישומי בית המשפט ותיווכחו.

הכותב הינו בעל מקצוע קרוב ל 30 שנה במכונות ויבוא מכונות.

יבוא מקצועי ישיר

 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *