ייבוא מכונות מסין – איך אנחנו עושים זאת?

נוהל העבודה ביבוא מקצועי ישיר התפתח כתולדה טבעית של מעל ל 30 שנות נסיון בייבוא מכונות, הקמת מפעלים ואחזקת מכונות, רק מי שצבר ניסיון ממשי בעבודה על מכונות יודע מספיק כדי לאבחן את המכונה העומדת מולו לטיב איכותה. הוא היחידי היודע לענות בבטחון מלא האם המכונה תעבוד נכון? תייצר מוצר איכותי? תעבוד לאורך שנים ללא תקלות? ועוד. את ייבוא המכונות שאנו מבצעים היום עבור לקוחותינו ביצענו בעבר כשכירים בעלי תפקיד בכיר תמפעלים ותאגידים שונים, הידע הנצבר הוא פנומנאלי ולא ניתן למצוא אותו בשום מקום אחר מלבד מוחם של אלה שעוסקים בכך  שנים רבות. אין תחליף לנסיון אמיתי.

בייבוא מקצועי ישיר אנו עוסקים בייבוא מכונות בדרך אחת ויחידה – בדרך הנכונה. לפני שאנו בכלל נגשים לביצוע הליך ייבוא מכונות ממפעל מסויים בכל מקום בעולם, אנו מגיעים פיזית אל המפעל לבדוק את יכולתו של המפעל המדובר. לבדוק את שיטות הייצור, את שיטות בדיקת האיכות, מהימנות טכנית, עדכנות טכני, האם המפעל מייצר לפי תקן או לפי ראות עיניו? האם מחלקות הייצור עובדות עם שרטוטים או שרבוטים על סתם דף נייר? האם יש בקרת איכות במפעל? האם מחלקת ההנדסה המתכננת את המכונות היא גם זו שבודקת איכות? או שמחלקת האיכות נפרדת ממחלקת ההנדסה? ועוד נושאים רבים ומגוונים.

רק לאחר שבדיקה זו עברה בהצלחה ונוכחנו לגלות ללא כל ספק כי המפעל הנדון הינו איכותי בשיטות עבודתו ואכן מייצר מכונות העומדות בכל הסטנדרטים הנדרשים בעולם אנו נשקול באם להקשר עימו בחוזה ייבוא מכונות. רבים מהמפעלים שבדקנו פסלנו על הסף ואין רלוואנטיות למחיר המכונות שהם מייצרים, מבחינתו אם המכונה אינה איכותית דייה עבור לקוחותינו אנו לא נייבא אותה יהא מחירה אשר יהא.

במידה והמפעל הנדון עומד בקרטריונים שלנו אז אנו נבוא עימו בהתקשרות בכל הנוגע לייבוא מכונות ממנו, חוזה זה של ייבוא מכונות יכלול בין השאר גם קבלת החובה לשלוח אלינו חלקים על-פי דרישה תוך 24 שעות בהטסה ארצה, הדגש על-פי דרישה ואין כאן למפעל שיקול דעת האם לשלוח ו/או איך לשלוח. קרה בעבר שעובד בטעות גרם נזק למכונה (פגיעת מלגזה לדוגמה) והטסה של חלק היא חובה במקרה זה בכדי לסייע למפעל לתקן תקלה זו במהירות ולחזור אל שיגרת הייצור בזמן הקצר ביותר האפשרי.

לאחר סיכום עסקת ייבוא המכונות מהמפעל, הוא יקבל מקדמה בלבד לבניית המכונה, בסיום תהליכי הייצור הוא יקים אותה במפעלו על כל רכיביה ומערכותיה, איש המקצוע הרלוואנטי של חברתינו יגיע אל המפעל ויפעיל את המכונה וייצר בה הלכה למעשה ויבדוק את כל תהליך הייצור בה כאילו היא כרגע במפעל בישראל, רק לאחר בדיקת כל רכיבי הייצור במכונה על כל מפרטיה אנו נאשר למפעל כי המכונה בנויה נכון על פי המפרט שהגשנו לו ועומדת בכל הדרישות שהצבנו למפעל אנו נאשר למפעל לארוז את המכונה בנוכחות נציגנו והמכונה תשלח לנמל הים/אוויר.

כל תהליך ייבוא המכונות בייבוא מקצועי ישיר נמצא בבקרה מלאה בכל רגע נתון, מספר החותם על המכולה יועבר אלינו למשרד הראשי ממשרדינו בשנחאי / ניו יורק / ברלין הייצרן יקבל את שאר התשלום והמכונה תעלה אל אוניית השילוח כאשר היא מבוטחת באופן מלא גם נגד אובדן מוחלט, תהליך הביטוח הוא תהליך מלא לחלוטין, המכונה מבוטחת באופן מלא לאורך כל הדרך ואין כל סיכון לאיבוד כספו של הלקוח שלנו בשום שלב משלב ייבוא המכונות ארצה.

עם הגעתה של האוניה לנמל ישראל יחל השלב השלישי של ייבוא המכונות ארצה והוא שחרורה מהמכס והעברת אל אתר הלקוח שלנו, גם בישראל המכונה מבוטחת באופן מלא,  אנו נפרוק את המכונות ממשאית ההובלה ונמקם אותה באתר הלקוח שלנו. אנשי ההקמה המוסמכים שלנו יחלו מייד את השלב הרביעי בייבוא מכונות ארצה והוא כמובן הקמתה באתר הלקוח, הדרכת העובדים להפעלה ואחזקה וחתימה על תעודות האחריות.

כל שנותר לנו לאחל ללקוחותינו עם סיום ייבוא המכונות ארצה הוא ברכה והצלחה.

הכותב הינו מומחה בייבוא מכונות ואחזקת מכונות 

 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *